Instagram

lørdag 17. mars 2012

Kjøkkenhage-prosjekt

Idag var dagen! Dagen da jeg endelig fikk begynne å sette ut i livet noen av planene jeg har lagt hele vinteren! På nedsiden av huset har vi en helt ubrukelig liten plenflekk. Planen er å lage kjøkkenhage av pallekarmer og krukker.


Vi skal kutte litt av plenen for å få bredere oppkjørsel, legge duk, heller og singel.


Målet for dag 1 er nådd! Har kuttet plenen og fått på plass første pallekarmen. Det viktigste var å få på plass karmen, slik at jeg kan putte litt godsaker oppi, for å få litt god "kompost" i bunnen.

To be continued!



4 kommentarer:

  1. Dette kommer til å bli en kjempe fin kjøkkenhage! Jeg har også planer om å puste liv i kjøkkenhagen min igjen. Det er jo så godt med egne grønnsaker!

    Ønsker deg lykke til videre og ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Kjøkkenhage er veldig artig. Det kommer til å bli supert=) Vi har kjøkkenhage i pallekarmer vi og, og det fungerer veldig bra=) Så nå er det bare å glede seg til å så=) Fin lørdag til dere=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Så bra start du har fått! Ser ut som om veldig mye har blitt gjort på bare en dag! Imponert! Må bare kort anbefale pastinakk til grønnsakslandet- lett å dyrke, smaker godt! Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  4. Dette blir fint :) Gleder meg til kjøkkenhagen blogges.
    Fin søndag til deg.

    SvarSlett