Instagram

søndag 25. mars 2012

Kjøkkenhage-prosjekt #2

Prosjektet tar sakte men sikkert form. Idag har vi fått på plass alle hellene og alle pallekarmene. Nå må vi bare vente på bjelkene som skal ligge i fremkant og til slutt singel for å fylle "hullene". Krysser fingrene for at dette blir bra til slutt :-)


Smijernsgitteret som står mot veggen, er en bunn på en gammel smijernseng. Håper den skal bli fin som espalier.


Maling av pallekarmer.. kjedelig arbeid som vi ikke ble ferdig med idag..


Helgas resultat!


I forkant har vi fått på "lokk" på ene pallekarmen..
meget fornøyd med den :-D

5 kommentarer:

  1. Ser meget bra ut dette:) Gleder meg til fortsettelsen...
    Fin uke til deg.
    Tuaklem

    SvarSlett
  2. Dette kommer til å bli så bra. Dere har virkelig jobba bra. Gleder meg til å følge med på utviklingen. Og snart så er det frodig og fint av alle ting en kjøkkenhage skal inneholde!

    SvarSlett
  3. Så kjempebra dette blir, godt jobba! Dere er heldige som kan dyrke egne grønnsaker i kjøkkenhagen. Her er det forløpig så mye snegler at det er helt umulig, men kanskje en dag. Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Jeg forventer hjemmedyrkede tomater i salaten min på en av årets grillsammenkomster :) Godt jobba! Hade bloggeren!

    SvarSlett
  5. Så fint det blir!!! Jeg synes dere har kommet langt på kort tid. Tenk så bra det blir til sommeren med egne grønnsaket utenfor husveggen!
    Ha en fin dag!
    Klem fra dama som er hakket galere;)

    SvarSlett