Instagram

søndag 4. mars 2012

Hage-inspeksjon


Begynte denne søndagen med en liten inspeksjon i hagen. Herlig!



Kan konstatere at flere steder trengs en alvorlig opprydding. Jeg klør i fingrene etter å begynne, men snøen ligger tykk flere steder, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet. (tålmodighet er ikke min sterke side, at jeg er så interessert i hage er egentlig en selvmotsigelse). Flaggstangen rotveltet faktisk i en av vinterstormene (mener det var Berit som var synderen). Så den må støpes på plass igjen, og bedet som var rundt må anlegges på nytt.




Et av de vakreste vårtegnene synes jeg;
den første rabarbraknoppen viser sitt røde hode <3



Innendørs ser jeg de første spirene av Chili; gode nyheter :-)

1 kommentar:

  1. Hei, og takk for besøk og kommentar :)
    Ja,det er kjekt når det begynner å spire og gro i hagen. Eg har ikke sådd ett eneste frø i år, og aldri noe som kan spises...Vel, Bortsett fra gullerøtter da ;)
    Men eg har noen frø liggende som eg absolutt burde få sådd, så det er vel berre å hive seg i det og håpe det lykkes. Håper det er greit at eg legger deg til i lista mi over hageblogger.

    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem, Catharina

    SvarSlett