Instagram

torsdag 15. mars 2012

I have raked

Dagens hagerunde resulterte idag i at jeg raket den miserable plenen. Raking er noe av det jeg liker aller minst i hagen, men idag gjorde det jammen godt.. dessuten veldig deilig at plenen ikke ser ut som slummen lenger :-D


Min hage-runde-partner sitter vakt i et tre..
Mye skurker her hos oss nemlig ;-)


Hvite løyntnantshjerter


Løyntnantshjerte typ original


Litt usikker, men tror dette er en peon som titter opp.


Gule overraskelser, sannsynligvis løker som jeg har satt og ikke husker..
helt typisk :-)





3 kommentarer:

  1. Veldig godt å ha med seg en vakt i hagen, slik at ikke disse skurkene kommer og tar de flotte spirene ;)

    Ønsker deg en fin fredag.

    SvarSlett
  2. Ha ha, vet hvordan du har det.
    Lykke til og det kommer helt sikker til å bli bra:)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  3. Synes du er flink jeg :) Her er det snø enda, så løvraking kommer ikke på tale, men jeg er god til å rake snø ;) Bruker steinriv å drar snøen utover for raskere tining.... Alle monner drar sies det.
    Kos deg på lørdagskvelden

    SvarSlett