Instagram

onsdag 25. juli 2012

25.juli 2012

Prosjekt vannkran-plenen #2

Har hatt meg en liten økt med prosjektet mitt idag og. Høyresiden av gangstien er ferdig plantet. At det er venstre side som står igjen er ingen tilfeldighet. Den siden grur jeg meg nemlig litt til å begynne på.. Der står det to busker plantet i plenen som jeg må få orden på. En utfordring jeg ikke nødvendivis setter pris på.. Får se om det blir tid i morgen ;-)


Resultat dag #2



Blomkarsen har begynt å blomstre i kjøkkenhagen.



En av mine absolutt beste venner i hagen; Riddersporen!
Vi har ett ukomplisert vennskap, med lite drama.
Akkurat slik jeg liker det :-D





Først fant jeg gull i urtebeddet...



..en liten stund etterpå fant jeg jammen gull nedenfor garasjen og :-)


1 kommentar:

  1. Takk for hilsen i bloggen min =) Jeg er enig i at Ridderspore fortjener litt heder. Den er nydelig, liker bladverket også- så for meg er den fin hele sommeren. Nå har jeg fått dilla på hvite blomster og har tenkt å kjøpe frø av hvit ridderspore som jeg skal så til vinteren.

    SvarSlett