Instagram

søndag 22. april 2012

Kjøkkenhage-prosjekt #3

Huhei som det går unna! Det eneste som mangler nå er singel rundt pallekarmene og å gruse opp veien foran stokkene. Har allerede sådd diverse frø i karmene. + jeg har fått laget til blomsterbedene som er på hver ende av kjøkkenhagen. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at mannen henter singel og til ting begynner å spire. Siden tålmodighet ikke er min sterkeste side, er jeg glad jeg har mye annet å drive med. Flere av bedene trenger en opprydding, kanter på graves og potter må plantes i. Blir ikke arbeidsledig på en stund, og godt er det :-)


4 kommentarer:

  1. Dette ser bra ut :) Gleder meg til ting begynner å spire hos deg, det blir fine blogginnlegg av sånn.
    Ha ei finfin uke.

    SvarSlett
  2. Dette kommer til å bli superbra. Skjønner at du er utålmodig, jeg pleier å være det jeg og. Ting går aldri fort nok=) Håper du får ei fin ny uke=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Dette kommer til å bli fint. Gleder meg til å se det ferdig!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Så bra det blir!! Synes du/dere har rukket mye på kort tid! Når renget slutter har vi planer her også- når jeg ser resultatet hos deg kan jeg ikke vente!! God helg!

    SvarSlett