Instagram

onsdag 28. mars 2012

Har gjort ett kupp!

Har lenge siklet på dette drivskapet fra Plantasjen til 999,- kr


Men har holdt igjen, for tusen kroner er mye penger (synes ihvertfall jeg..). Men igår kom det reklameblad fra Europris og på fremsiden ser jeg et skap som ser helt identisk ut til 399,. :-O For godt til å være sant tenkte jeg.. Det er sikkert bittelite eller skrøpelig.. Idag tok jeg selvfølgelig turen til Europris for å kikke på skapet. Og nå står det på verandaen og det er prikk likt det fra Plantasjen!
I am a happy hippo :-) 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer :) Alltid gøy å gjøre noen hagekupp. Hva har du tenkt å ha i drivskapet?

    SvarSlett
  2. Oj, jammen var du heldig :) Kjekt å ha et sånt på terrassen, spesielt når en skal herde småplanter før de plantes ut! Kanskje jeg må ta en tur på Europris, jeg også :)

    SvarSlett
  3. Eg og kjøpte det på europris, og glad for det :) Eg malte mitt lyserosa ;) OBS: Forsiktig med vindua, tåler lite. Det gjelder alle disse skapa, det til 1000 kr og...

    SvarSlett