Instagram

mandag 6. august 2012

6.august 2012

Poteter i bøtte

Så langt har potet-i-bøtte-prosjektet vist seg å være vellykket. Jeg var overbevist om at det hadde gått galt i den ene bøtten.. Planten såg død ut, så jeg regnet med at det ikke ble noe resultat.. Men der tok jeg feil gitt; når jeg skulle tømme bøtten var den full av poteter. Mange av dem var bitte små, så de andre bøttene skal få stå lenger. Dette er altså resultatet av en bøtte med en settepotet type mandel:


Fornøyd førstegangs-potetdyrker :-D

3 kommentarer:

  1. Så smart å dyrke poteter i bøtte! Det skal jeg jammen prøve neste år :)

    SvarSlett
  2. Heisan.
    Kjekt med egne poteter !! Smaker sikkert kjempegodt.
    Ha det godt.

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott! Grattis som potetdyrker!

    Klem Vivi

    SvarSlett