Instagram

tirsdag 29. mai 2012

Gartneri-skatt

Når jeg begynte med blogging, var jeg bombe-sikker på at når det begynte å spire, gro og skje ting i hagen DA ble det mye blogging... Det var jo ikke tilfelle... Jeg er jo opptatt utendørs, og har knapt tid til å sette meg ned ved dataen. Ikke ETT bilde har jeg tatt ute siste ukene.. Bare graving, planting, flytting, vanning og fundering. Og jeg koser meg glugg ihjel :-D

Idag var jeg og en venninne på et bortgjemt gartneri ikke langt herifra. Det har visst eksistert "for alltid". Og før var det et av norges beste gartnerier. Nå er det bortgjemt, bortglemt og ganske shabby.. Men for en fantastisk plass å reise på skattejakt! Falt pladask for dette stedet; lave priser, spennende planter, snåle ansatte og god stemning! Neste gang jeg reiser dit (og det blir snart) skal jeg bilde-dokumentere! Lover! :-D

6 kommentarer:

  1. Bare post masse om gartneriet så vi som handler på plantasjen kan misunne deg litt :) Lider litt om dagen med kjedebutikker og gørrkjedelig utvalg.
    Løsningen er nok å så selv.
    Nyt hagedagene masse

    SvarSlett
  2. Jeg vil også ha et kult gartneri i nærheten. Har heldigvis et ganske bra ikke langt unna, men ikke noe som dette du beskriver=) Koselig å jobbe i hagen, og da er det ikke alltid kameraet er med!!!=) Kos der videre=) Vibeke

    SvarSlett
  3. Kjenner meg godt igjen. Vanskelig og kombinera moldskitne fingrer, fotografering og blogging. Men så slår vi til innimellom ikkje sant !!

    SvarSlett
  4. Vi hadde en planteskole like ved der vi bodde før- men når de la ned- vel, slike skatter er vanskelige å finne. Må bare innse at for å få spennende og billige planter må jeg så selv nå jeg også. Heldigvis mange spennede frø å finne på nettet! Nyt din nyfunnede planteskole!!

    SvarSlett
  5. Høres ut til at du koser deg i hagen om dagen!

    Alltid spennende med gartneri og fine planter.

    Ønsker deg en fin dag. klem

    SvarSlett