Instagram

søndag 19. august 2012

19.august 2012

Bokanbefaling og giveaway

Ute pøser regnet ned, og vi har inntatt slapp-posisjon innendørs. Vi får vel bare nyte denne dagen, for i morgen begynner den harde hverdag. Jeg har vært tilbake på jobb i to uker allerede.. men den harde hverdagen kommer når skoleferien er slutt. Da er det påan igjen med matpakker, lekser, fotballtrening osv...



En av bøkene jeg har tatt meg tid til å lese denne ferien er "Tilbake til Tall Oaks" av Kathleen Grissom. Den kvelden jeg begynte på den ble jeg liggende til fire på natten å lese. Den var meget vanskelig å legge fra seg.

Ett eksemplar av denne boken kan nå bli din. For å bli med i trekningen skriv i kommentarfeltet. Den heldige vinner blir trukket i kveld :-)

Fin søndag til dere alle der ute!

5 kommentarer:

  1. Åhhh, for en strålende premie=) Og boka har jeg ikke lest. Vil gjerne være med=) Håper dere får en fin hverdag igjen... vi starter opp etter ferien i morgen, og selv om jeg trives i jobben og egentlig liker hverdager, gruer jeg meg!!! Det er vel bare å hive seg ut i det=) Lykke til=) Nyt søndagen. Vibeke

    SvarSlett
  2. Hverdagen er i gang, men det er litt godt også synes jeg. Verre er det med at høsten følger med hverdagen, ikke klar for den enda. Denne boka har jeg ikke lest, så jeg slenger meg på give awayen din :)
    Nyt innedagen og kos deg masse.

    SvarSlett
  3. Så synd at det regner hos deg i dag da. Her er det overskyet men varmt, så det er bare å håpe på at det regnet fra seg i natt. Det er godt å ha gode bøker til en regnværsdag, og denne har jeg ikke lest :-)

    SvarSlett
  4. Jeg har lest boken, så jeg behøver ikke være med i trekningen. Men det er en bok jeg vil anbefale på det varmeste, vanskelig å legge fra seg.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for bok=) Den kom i dag, og nå gleder jeg meg til å kaste meg over den. God helg til deg=) Vibeke

    SvarSlett