Instagram

tirsdag 24. juli 2012

24.juli 2012

Nytt prosjekt

Har enda en liten ubrukelig plen, som jeg nå vil gjøre no med. Jeg kaller den vannkran-plenen, fordi vi bruker den kun når vi skal skru på hageslangen. Planen nå er å lage en vannkran-gangsti og et vannkran-bedd :-D


Slik var altså plenen før jeg begynte. Det har begynt å irritere meg at vi har oransje hageslanger.. Skjønner ikke hva vi tenkte når vi valgte det..?



Første etappe ferdig og dagens mål er nådd.
 Må ta det litt etappevis siden jeg sliter med 80 år gammel rygg
og en teit lilletå :-S
Har gravd vekk torv og laget vannkran-gangstien.



MEN; plutselig i kveldingen fikk jeg uventet arbeidslyst og fikk noen planter i jorden til høyre for kranen. Litt uklart bilde, men det er "Rosespirea" og fire "Forglemmegeisøstre".



Dagens resultat! Meget fornøyd :-D

4 kommentarer:

  1. Så flink du er=) Dette blir jo supert, som de andre prosjektene dine. Helt enig at unødvendig plen heller bør bli et fin bed=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Ble fint! Ingenting er så deilig som et "ferdig" prosjekt! Jeg investerte i et kantjern - og det var veldig, veldig lurt. Kløver er noe dritt - kveke også. Helt enig! Hanne

    SvarSlett
  3. Dette kan du vere nøgd med. Ryddig og flott.

    SvarSlett
  4. Heisan. Godt jobba dette. Prøver også å tenka praktisk. Gir ofte dei beste løysingane på sikt. Og fint blir det nok med plantene du har planta.
    Ha det godt.

    SvarSlett