Instagram

onsdag 18. juli 2012

18.juli 2012

Jeg lever altså! Har bare vært på ferie :-)

Under en uke på ferie, og i hagen har det skjedd mye! Vi har vært i Sverige og besøkt min søster med familie. Kom hjem i natt og det første jeg så var at sukkerertene trenger mer støtte. Må bli en liten økt ute senere idag, er bare litt hindret av en skadet lilletå. LILLETÅ! Tenk at vi er så avhengige av en så liten sak. Er såvidt jeg klarer å gå på foten.. :-(





Det store spørsmålet idag er: Hvorfor er denne agurkurten rosa? Mener frøet er kommet fra samme pose som resten av agurkurten min, og den er blå.. hmmm...

4 kommentarer:

  1. Så koselig med ferie=) Men, den tåa hørtes ikke god ut, og det gjør fryktelig vondt når man må gå på den. Håper den fort blir bedre=) Lykke til med hagejobbing=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Mmmm ser deilig ut med salat fra egen hage! Håper lilletåa snart er i form igjen.
    Hilde

    SvarSlett
  3. Jeg kom bare lige forbi.
    God bedring med tåen.
    Gode billeder.
    Tak for kigget.
    Ha` en dejlig aften.

    SvarSlett
  4. Jammen har kjøkkenhagen din blitt frodig og fin! Det vokser og gror veldig godt i dette været, men jeg håper på litt mer sol snart!

    Kos deg og nyt alt! Klem

    SvarSlett