Instagram

søndag 23. september 2012

23.sept 2012

Krabbekoking og hagearbeid - endelig!

Hverdagen er virkelig over meg igjen, med store forandringer denne høsten. Jeg har begynt å studere historie, og dagene flyr avgårde. Arbeid, studier og familien - hagen har blitt nedprioritert.. Men torsdag leverte jeg første arbeidskrav, så denne helgen kunne jeg senke skuldrene litt. Og det passet godt, med besøk fra både Danmark og Sverige :-) Nå er huset tomt for gjester, og jeg har hatt meg en arbeidsøkt ute, i herlig høst-sol!

 
Hvitløken har kommet i jorda :-)
 

 
Mange av pallekarmene mine er nå tomme, og klare for å fylles til våren igjen. De siste ringblomstene får stå i fred sammen med kålplantene og pynte opp med vakre farger.
 

 
Fredag kokte vi krabber og hadde koslig skalldyraften.
 En tradisjon hver høst :-)

1 kommentar:

  1. Skalldyraften hørtes superkoselig ut=) Jeg tok nylig opp hvitløkene som jeg satte i fjor høst, men de var så utrolig små. Har du kjøpt setteløk? I fjor satte jeg nemlig ned fedd fra hvitløk vi bruker i mat. Kanskje det ikke fungerer like godt. Lykke til med studier=) Vibeke

    SvarSlett